اس ام اس تیکه دار باحال
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:,

گذشتم ، گذشتی ! من از یک دنیا برای تو و تو از من ، برای … یه قطره انداختم توی دریا ، تا زمانی که پیداش کنی دوستت دارم . هرچه میخواهم غمت را در دلم پنهان کنم / سینه میگوید که من تنگ آمدم ، فریاد کن . به گمانت نرسد مهر تو در این دل نیست / چونکه در قلب منی دوری تو مشکل نیست . جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم / بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

سنگدل ! من دوستت دارم ، فراموشم مکن / بر مزارم این غبار از سنگ هم سنگین تر است . خیلی ها میگن دوری و دوستی ، ولی من میگم سخته زنده بودن وقتی دوری و نیستی ! پشت من خم از خم ابروی توست / کار دیگر را ندانم هیچ کار / کار من ای دوست جستجوی توست . دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ / نامش هرگز ننهم دل ، که به آن گویم سنگ . دلم را مبتلایت کرده بودم / خودم را خاک پایت کرده بودم / ندانستم که بی مهری وگرنه / همان اول رهایت کرده بودم . بیا با هم بجنگیم ، من شکست می خورم و تو پیروز می شوی ، بعد تو مرا تسخیر کن !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: